EVL foorum

Täisversioon: Kõku suvepäevad 2010
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Eelinfoks uudistajatele- KÕKU suvepäevad toimuvad sel aastal 30.juulist kuni 1.augustini Viljandimaal.
Täpsem koht ja programm on planeerimisel ja koostamisel- uuemat infot panen siia jooksvalt.
Aga seniks planeerige oma tegemised targalt, eks Wink
Mulgimaal, seal on tore elada...
Minul kalendris päevad tähistatud, olen tulemasWink
Terekest!
Kui juba registreerimine käib,siis Järvamaalt 3 persooni kirja.Rohkema kohta ei oska pakkuda.Olge terved!

Kõku laager saab siis toimuma 30.juulist kuni 1.augustini Võrtsjärve ääres, Valma Puhkelaagris Viljandimaal. Täpsem info paigast on siin: http://www.valma.ee/

Tulek oma autodega, nagu ikka, üritame siitpoolt koordineerida, et kõik saaksid kenasti kohale.

Kuna eelarvet aina piiratakse, aga osalisi tuleb iga aastaga aina juurde, siis seekord eelistame vaegkuuljate ühingu liikmeid, kellele on osavõtumaks ikka sama- 150 krooni. Mitteliikme osalemistasu on 300 krooni. Iga liige võib kaasa võtta ühe lapse. Tegemist ei ole diskrimineerimisega, lihtsalt eelmistel kordadel jäid paljud laagrinimekirjast välja, sest osalisi oli palju. Lapsed alates 15 aastast võiksid minna noortelaagrisse, mis toimub nädal varem- selle laagri info samuti siin foorumis olemas.

Et aga me oma eelarvega välja tuleksime, siis seekord me hommikusööki ei paku. Küll aga saab kohapeal ise valmistada võileibu, kohvi, putru. Külmkapp ka olemas. Lõuna ja õhtusöök on meie poolt, samuti majutus ja saun.
Võrtsjärvel sõidab kalepurjekas, selle kohta saate uurida siit: http://www.vortsjarv.ee/aktiivne-puhkus/...rjeka-rent
Olen tellinud meile kalepurjeka sõidu laupäeva hommikul kell 9 ja 10 (juhul, kui soovijaid on kahe purjekasõidu jagu). Tunniajase sõidu ajal pakutakse ka angerjasuppi. Purjekasõit tuleb kamba peale kinni maksta, seega, mida rohkem soovijaid, seda odavam. Üks sõit maksab 1300 krooni, lisaks supp, purjekas mahutab kuni 25 inimest. Soovitan soojalt, millal veel Võrtsule purjetama saab, eks.

Aga mida siin pikalt heietada, panen parem laagri ajakava üles.

Reede, 30.juuli

18.00 Avamine, lipuheiskamine, Kõku hümni esitamine (esmakordne!)
18.30 Õhtusöök
19.00 Õhtune programm, Kõku filmi esilinastus, mängud, Kõku line tantsu etteaste ja õpetus, järgmise päeva kultuuriliste etteastete ülesannete jagamine
21.00 Saun, disko

Laupäev, 31.juuli

8.00 Hommikusöök nendele, kes lähevad kalepurjekaga sõitma, teised võivad hiljem einestada (oma leivakott)
9.00 Kalepurjeka retk I osa
10.00 Kalepurjeka retk, II osa
11.30 Ujumine, sportmängud- kohapeal olemas minigolf, laskerada, palliplats, laste mänguväljak
13.00 Lõuna
14.00 Maastikumäng
17.00 Ujumine, vaba aeg
18.30 Õhtusöök
19.00 Õhtune programm, kultuurilised etteasted osalejatelt, Kõku Bändi ja Kõku superstaari etteasted, karaoke, disko
21.00 Saun, vaba aeg

Pühapäev, 1.august

9.00 Hommikusöök (oma leivakott)
9.30 Ujumine, sportmängud
11.00 Rahvalikud mängud eesti ja teistest kultuuridest
13.00 Lõunasöök
Kojuminek

Registreerimine on alanud!
Kirjutage kylliki@vaegkuuljad.ee ja märkige, millise ühingu liige olete ning kas purjekaga sõitma tulete.

Äli Roodemäe

Panin kalendrisse. Plaanin tulla. Tänan kutsumast! / Äli R.

Heli

kylliki Kirjutas:Nii, nüüd siis lõpuks tagumine aeg siia kirjutada, mis laagris tulemas ja millistel tingimustel sinna saab.

Aga mida siin pikalt heietada, panen parem laagri ajakava üles.

Reede, 30.juuli

18.00 Avamine, lipuheiskamine, Kõku hümni esitamine (esmakordne!)
21.00 Saun, disko

17.00 Ujumine, vaba aeg
21.00 Saun, vaba aeg

Pühapäev, 1.august

9.00 Hommikusöök (oma leivakott)
9.30 Ujumine, sportmängud
11.00 Rahvalikud mängud eesti ja teistest kultuuridest
13.00 Lõunasöök
Kojuminek

Registreerimine on alanud!

Katcu

naq alati tulen ka see aasta teiega sinna laagri lõbusalt aega veetma Big Grin
otse küprose päikese alt!!
tervitades Kadi Wink
Tere Jah! Küprosel päris kuumad ilmad! Aga sa juba Soomes Smile

kaja

tere ma olen vaeg kuulja ja elan viljandis .ma olen ka eky liikmete all.ma ei tea ma ei oma autot.ehhki bussiga minna.kas ma saaxin v6i mis moodi,regitseerin.t2nan.
Paraku on laager juba puupüsti täis. Aga kuna elad Viljandis, siis saaksid tulla meid laupäeval vaatama. Tutvuksime Sinuga heameelega:-)
t2nan teid vastu v6tside.kas koha peal saab maxta.kuna ma laup2eval tulen teid vaatama.mul nii palju kooli kaaslased.tahaxin neid n2ha ja mul h22 meel et vastu v6tsite.t2nan teid.
Tule aga tule:-)
Söögi eest peaks maksma muidugi. Saab kohapeal sularahas maksta.
Kohtumiseni!
ma tulen reedel kindlasti eel viimase bussiga kohale.17.53 kas sobib v6i tulen varem 15.55 kohale.Mul on nii hea meel et sain tulla esimest korda.Veel kord t2nan teid!Mul on k6ik asjad olemas .mul muret ei ole.
Paari hea sõnaga kommenteeriksin äsja lõppenud laagrit. Tänavu laekusin esimeste seas ja lahkumine oli viimaste seas. Laagri programm oli väga mitmekesine - sportlik, lustakas, tantsuline, meelelahutuslik. Kindlasti jagus kõigile midagi, millega oma meelt ja keha turgutada. Üpris vahva oli leida eest vanu sõpru/tuttavaid ja praegust tutvusringkonda laiendada uutega. Mina jäin küll väga rahule Valma puhkelaagris veedetud ajaga. Siinkohal pean tänama tublit Küllikit, kes meile nii mõnusaid laagreid korraldab. Sooviksin, et see ind ei kao niipea veel kuhugi ja oleks ka edaspidi tahtmist ning väge täis korraldama suve- ja talvelaagreid või mis tahes üritust. SUUR TÄNU SULLE NII ÄGEDA LAAGRI EEST!
ma kommenteeriks ka, et väga tore oli ja ei olnud igav, nagu seal vahepeal kostus, mõnus oli niisama ka leboda, ilma midagi tegemata koguaeg Wink
suured tänud ka korraldajale(tele)!
Aitähh kõikidele osalejatele, tänu teile ju laager nii hästi läks!
Rõõm on tõdeda, et igal aastal on meid aina rohkem :-)

Olge nii kenad ja pange siia oma piltide lingid, et kõik saaksid vaadata ja meenutada. Minu omad vajavad veel läbi töötamist, lisaks on mul miljon videot:-))

Piltidest ja videotest monteerime kokku Kõku suvelaagri filmi.

Outi pildid on juba siin:

Jane

Tere!
Pisut nurisen laste joonistamisvõistluse kohapealt. Seal võtsid osa erineva vanusega lapsi ja kõikide joonistamis tase on ka erinev. Võiks laste poole peal võtta kõiki osalejaid võrdselt ja neid kõiki autasustada võistlusest osalemise eest. Ma leian, et 2-3 ja 17 aastase joonistamise tasemel on suur vahe ja enamustel olid ka laagri teemaga joonistus. Ise ka vaatasin kõikide laste joonistusi ja kõik olid väga ilusad. Soovitaksin järgmisel korral teha laagri teemaga joonistamisvõistluse, siis oleks asi ka teemaga kattuv. Eks järgmisel korral võiks olla rohkem seltskonnamänge.
Võinuks muusikavalik ka olla pisut mitmekesisem - rocki, hip hop`i, kantrit,discot, punk´i jne.
Täname Küllikest vahva laagri organiseerimise eest!
Olen kuulnud üsna palju nurisemist laagri teemal, mis teeb mind üpris murelikuks. Meil ei olnud kuskilt võtta professionaalseid õhtujuhte ega lastega tegelejaid. Kõik abilised olid vabatahtlikud, ühtegi palgalist töötajat meil ei olnud. Programmi koostasime ise, harjutasime tantse, mida teile esitada, ikka mitu head nädalat. Panime ise kokku laulubändi ja üritasime leida igaühele tegevust. Muusika võtsime kaasa isiklikust varasalvest. Sellise rahvahulgaga on kõikidele meelepärase tegevuse leidmine päris hea pähkel.

Olen otsustanud, et järgmisel, 2011 aastal on viimane Kõku laager, mida mina korraldan. Siis saab mul 10 aastat nende laagrite korraldamisest, kusjuures pole ma saanud veel kordagi ise lihtsalt osaleja olla. Loodan, et kõkukad leiavad endi seast kellegi, kes neid üritusi edasi veab. Ootan põnevusega, millal juba pensionile saab minna :-)

Seniks aga saatke siia piltide linke, postitage kommentaare (nii häid kui halbu), tehke ettepanekuid järgmiseks laagriks ning pakkuge erinevaid Kõku-teemalisi üritusi, mida võiks korraldada.
Ma ei ütle küll ühtegi paha sõna, korraldusega oli vaeva nähtud piisavalt, aga jah karta on, et kunagi ei saa 100%-lt, kõigile midagi meeldida Big Grin , siinkohal ütleks neile kellele ei meeldinud, et korraldage järgmine kord ise ja paremini Big Grin. Igatahes jõudu ja jaksu korraldajatele edaspidiseks Smile et Laagrite korralduse traditsioon jätkuks pikkadeks pikkadeks aastateks.
Ei saa mitte vaiki olla...nagu ütleb laulusalm. Rahulolematud!, kas olete valmis ise ühte projekti kirjutama, aga see peab selline olema mis rahad ka peale saab???!!! Juba see on suur töö ja austagem kirjutajaid selle eest. Joonistusvöistluse kohta- seal vöis ju hääletada kahe töö kohta.Ja pealegi oli laste kaasa vötmine boonuseks. Muusika suhtes, egas see ööklubi polnud! Enne osalemist oleks tulnud kodutöö ära teha, et ikka täpselt teada kuhu minnakse ja milleks minnakse ja miks minnakse. Minul oli kodutöö tehtud ja et ma ei osalenud ettevötmistes, oli puhtalt minu probleem, kuid igavuse üle ma ei saanud kurta! Ikka jöudu ja jaksu korraldajatele! Aitäh!